БЛОГ новини и новости покрай Фешънско.

ecommerce retum
Публикувано от: FASHIONSKO Категория: НОВИНИ Коментари: 0 Дата: 15.01.2018

Политика за връщане на продукт или пари.

Здравейте приятели. Днес ще разгледаме един доста вълнуващ въпрос. Какво е, политика за връщане на продукт или пари?
По-долу ще обсъдим общите приказки и след това по същество.

Онлайн търговията в България не е чак толкова зле, дори е на доста добро ниво последните години с изключение на тук там някой онлайн магазин, който все още не може да осъзнае, че доверието в клиента е всичко. И нормално е повечето хора още да се страхуват с покупки онлайн заради ред причини от подобни неосъзнати магазини. Една от които е “ами ако не ми хареса продукта, дали ще си върна парите” – връщането на продукт?!

Много от Вас знаят, че при покупка онлайн на дадена стока, съответния онлайн магазин има описана политика за връщане на продукт или пари при възникнал проблем, несъответствие в номер, размер и т.н. Също така знаете, че ПО ЗАКОН политиката за връщане е най-малко до 14 дни от получаването на даден продукт. Връщане, Замяна на продукта или тотален отказ от него и съответно възстановяване на парите платени за него ще обсъдим по-долу.

Много от онлайн магазините не биха били много щастливи ако случайно върнете продукт и си искате парите и ще измислят какво ли не в своя защита (за щастие, ние не се слагаме в графа “нещастни”). Но, няма от какво да се притеснявате – ВРЪЩАНЕТО НА ПРОДУКТА, ТАКЪВ, КАКЪВТО СТЕ ГО ПОЛУЧИЛИ В СРОК Е НАПЪЛНО ВАШЕ ПРАВО! Не на всеки даден размер ще му “залепне” и урааа… Все пак ако наистина си харесвате продукта, то след замятана ще си получите точния. Нека се върнем към връщането (тоталния отказ от продукта). Всеки, който е пазарувал онлайн, знае, че връщането е за негова сметка, накратко това е гаранция на онлайн магазина, че няма да стане обект на измама – разбираемо е.

Връщането или замяната на продукт може да е напълно безплатно ако дадена стока е впъти надвишена и таксата за връщане няма да се отрази на печалбата на магазина. В другия вариат, таксата за връщане или замяна би била безплатна ако сте станали лоялен клиент към даден магазин – например купили сте минимум 3 пъти от дадения онлайн магазин – както е във Фешънско. Така, че имайте предвид фактите и внимавайте. Ако имате доверие на даден онлайн магазин, пазарувайте, но и четете внимателно условията им за връщане. Повечето пишат, но не изпълняват. За съжаление отношението на клиент и онлайн магазин е “малко на нож” и трябва да сте нащтрек за да не бъдете предадени и заради една хубава дреха да си хабите нервите в последствие. Да, сега ще си кажете то и Вие сте онлайн магазин и трябва да сме нащрек. За да пишем тези неща за Вас, сме сметнали, че сме достатъчно твърдо застанали зад свяка написана дума в политиката за връщане на продукти или пари във Фешънско и за нас, Вашето доверие на първо място.

Разбира се няма как да разберете кой кой е, просто доверието някакси се чувства.
Много наясно сме, че доверието в България спрямо онлайн магазините малко “куца” защото и ние от екипа сме клиенти на някой друг и ние подхождаме с недоверие всеки първи път при покупка. И точно заради тези думи поддържаме Фешънско.бг в максимална откровенност и честност към нашите посетители и клиенти за да ни се вярва. Разбира се, нашата искреност се разбира и усеща на по-късен етап от нашите клиенти, знаем, че от думи много смисъл няма – иска се проба.

Какво се прави с продукта щом е при Вас през този минимален законен 14 дни период за да спазите тази политика за връщане на продукт или пари.

14 – 20 – 30 – 100 дни време за връщане на продукта. Да. всеки онлайн магазин си има неговата политика за връщане на продукт или пари, но все пак и Вие имате някакви задължения спрямо продукта. Защото за този продукт е отделена някаква енергия, ресурси и пари за да го видите и да достигне в крайна сметка до Вас. Елементи изпълнени също от човек или екип зад онлайн магазина (коректен). Та под тези дни се счита че, Вие като честен клиент би трябвало да опазите продукта във вида, в който сте го получили. Знаете, че не трябва да го перете, цапате, носите дни наред, перете и т.н. В тези дни се счита, че след като сте получили продукта, Вие ще го пробвате, това е ясно. Ако всичко е супер ще си го запазите.

И тук идва момента, в който дадения продукт, след като сте го пробвали и сте си го прибрали в гардероба уж да го облечете по-късно и хоп след 10 дни примерно го виждате отново и… някакси вече не ви харесва (досега не сте го носили нито веднъж освен задължителната проба). Решавате да го върнете. Супер, (визираме сега Фешънско.бг) връщате го до указания адрес без никакви въпроси и попълване на бланки – за какво, защо и тн. Само се изисква заедно с продукта да върнете и квитанцията, която Еконт Експрес издава при получаване на продукт.

Друг е въпроса, че след получаване може да го пробвате веднага в офис на ЕКОНТ или ако доставката е била до личен адрес да го пробвате вкъщи. Можете да върнете продукта веднага без да се обяснявате. Само го пазете. Ако НЕ сте наш лоялен клиент ще трябва да заплатите таксата за връщане на куриера. Ако имате вече над 3 закупени продукта от нас, то спокойно може да върнете продукта за замяна или с тотален отказ (за връщане на парите) без никаква куриерска такса. Защо имаме такава политика? Защото ценим продуктите и клиентите си. Молим Ви да не се объждане защото някои неща не са насочени за Вас, просто се предпазваме от “лоши” конкурентни фалшиви клиенти, които искат да накърнят името ни.

Задължени сме да прегледаме продукта преди да го приемем ако го връщате (ако има видими следи от употреба няма да го приемем и да възвърнем платената сума за него). Ще сме изключително доволни да си получим продукта отново ако той е такъв, какъвто сме го изпратили (нов), без видими следи от употреба и е с етикета и с удоволствие ще Ви върнем парите, защото имаме една интересна политика за връщане на пари, която няма да споделим поради лични интереси и конкурентни черногледи отношения. Щастливи ще сме, че можем да зарадваме някой друг с този върнат продукт. Ще се радваме да Ви върнем заплатената сума, защото по този начин утре ще си поръчате нещо друго и вече ще бъдете сигурни в нас. Това е доверие между двете страни. Никога няма да забавим връщането на парите Ви и ни най-малко да се правим на “дръш ми шапката”.

Само Ви молим да не използвате доверието ни в лична изгода и да бъдете черногледи спряно нас и да се опитвате да ни манипулирате. Нека бъдем приятели! Може да изпробвате всяка наша дума и ако тя противоричи с писанията ни, можете да ни опрекнете където сметнете за най-болезнено.

П.С
При замяна на продукт е препоръчително само да кажете на куриера или в офиса на куриерската фирма, че желаете ЗАМЯНА. След като получим продукта ще Ви звъннем за да уточним детайлите. Обратната доставка при замяна е безплатна за Вас. Имате право на една замяна.

При тотален отказ от продукта няма нужда от допълнителна информация. След като получим обратно продукта ще се свържем с Вас за да уточним как бихте искали да си получите парите.

Надяваме се, че Ви се изясниха някои неща по политика за връщане на продукт или пари.

Ако имате допълнителни въпроси или препоръки, молим Ви да оставите коментар по-долу за да ги обсъдим.

Благодарим за вниманието, желаем Ви Фешънско настроение – от екипа.

Вашият коментар